HomeNieuwsNestlé lanceert in samenwerking met Google nieuwe verpakkingen KitKat

Nestlé lanceert in samenwerking met Google nieuwe verpakkingen KitKat

nestle-kitkat-qr

Nestlé heeft in samenwerking met Google nieuwe KitKat verpakkingen gelanceerd met zogenaamde QR-codes. Als consumenten de QR-code met hun smartphone scannen kunnen ze aanbevolen filmpjes op YouTube bekijken. Al eerder gebruikte KitKat QR-codes op haar verpakkingen, maar deze werden alleen nog maar gebruikt om informatie over bijvoorbeeld voedingswaarden op te kunnen vragen.

nestle-logo-2014Volgens Andrew McIver van Nestlé genieten mensen al meer dan 60 jaar van de zogenaamde ‘Have a break, have a KitKat'. Echter heeft de digitale evolutie ervoor gezorgd dat consumenten hun pauze tegenwoordig op andere manier invullen.

“Het KitKat team had een geweldig idee om het eten van een KitKat en het kunnen bekijken van populaire filmpjes op YouTube te combineren. Dit is een mooi voorbeeld van hoe Nestlé en Google met elkaar kunnen samenwerken en zo tot een geweldig idee kunnen komen”, geeft David Black van Google aan.

Kijk voor meer informatie op www.nestle.nl.