HomeDossiersDesignBBDO ontwerpt fles met holografische boodschap voor gin

BBDO ontwerpt fles met holografische boodschap voor gin

bombay-sapphire

Het Duitse BBDO heeft een ginfles voor Bombay Sapphire ontworpen waarin een holografische boodschap te zien is. Onder het motto ‘Let the Spirit speak for itself' werpt BBDO de schijnwerpers op het merk, want de concurrentie in het gin-segment is volgens het bedrijf groot. Het betreft een limited edition en is naar eigen zeggen de eerste fles waarin een holografische boodschap te zien is.

bbdo-logoBBDO hoopt hiermee barkeepers over te halen om de ginfles tentoon te stellen achter de bar en zo meer aandacht te vestigen op Bombay Sapphire als merk. Een groot pluspunt van het ontwerp is het gebruikersgemak, want het enige dat de gebruiker nodig heeft is een mobiele telefoon. Het geheim zit in een eenvoudig ontwerp met een verborgen laag perspex dat het beeld van de telefoon weerspiegelt.

Darren Richardson van BBDO geeft aan dat er met de holografische boodschap een unieke merkbeleving wordt gecreëerd. “Er is een spannende tijd aangebroken waarin we in staat zijn een nieuw medium te creëren om de boodschap van een merk op een unieke manier over te brengen.”

Bekijk hier het filmpje om de holografische ginfles te zien…

Kijk voor meer informatie op www.bbdo.de.