HomeNieuwsBar le Duc lanceert nieuwe fles voor totaalbeleving

Bar le Duc lanceert nieuwe fles voor totaalbeleving

bar-le-duc

Bar le Duc heeft door de jaren heen een grote naamsbekendheid opgebouwd en is in Nederland één van de bekendste mineraalwatermerken. Het 2-literpak is een bekend gezicht in menig huishouden en ook de verschillende smaken raken steeds meer vertrouwd bij het grote publiek.

bar-le-duc-logoIn aankoopoverweging bleef het merk echter achter en hierdoor besloot de producent Bar le Duc in samenwerking met Bureau Matters Most te voorzien van een rebranding en een bijbehorende totaalbeleving, die aansluit op de leefwereld van de moderne consument. Een nieuw ontwerp voor alle verpakkingen hoorde hier vanzelfsprekend bij.

Bij de nieuwe stijl horen verpakkingen die de nieuwe koers onderstrepen en een significante schap-impact hebben. Bureau Matters Most heeft het 2-literpak gemoderniseerd en meer eenvoud gegeven, waarbij ze ervoor hebben gezorgd dat de huidige schapherkenning blijft bestaan.

Op de website van Bureau Matters Most valt te lezen dat er bewust is bewust gezocht naar een oplossing die esthetisch aanspreekt, de integriteit van het merk bewaart (zuinig in materiaalgebruik, 100% van gerecycled materiaal), gebruikersgemak biedt en een significante schap-impact heeft door de eigen stijl met sprekende kleuren.

Kijk voor meer informatie op www.bar-le-duc.nl.