Verpakkingsbedrijf NOMI Co-Packing uit Etten-Leur heeft de Business Succes Award in de co-packingbranche gewonnen. Aanstaande zondagmiddag om 13.55 uur is in het televisieprogramma ‘De succesfactor’ op RTL7 te zien waarom NOMI de brancheprijs in de wacht heeft gesleept.
De jury is onder meer erg te spreken over de manier waarop het Etten-Leurse familiebedrijf met de ontwikkelingen in de branche meebeweegt en met haar klanten meedenkt. Gerenommeerde bedrijven als Nestlé, Haribo, Mars en Mondelez maken gebruik van de diensten van NOMI Co-Packing en dat doen ze niet voor niets: het moderne machinepark met een grote diversiteit aan verpakkingsmogelijkheden maakt het voor de klanten mogelijk om snel en efficiënt in te spelen op nieuwe ontwikkelingen in de markt. Door continu te verbeteren en te innoveren is NOMI een vaste partner voor veel van haar klanten.
NOMI wil haar opdrachtgevers 100% leverbetrouwbaarheid bieden en hen zoveel mogelijk ontzorgen. Om dat nog beter te kunnen doen, is het bedrijf enkele jaren geleden een joint venture aangegaan met logistiek dienstverlener Nabuurs. Daarmee profiteren de klanten van kortere levertijden, minder CO2 uitstoot en hogere efficiency tegen lagere kosten. Onder het motto ‘de beste weg voor het product’ zoeken zij voortdurend naar de meest optimale oplossing voor de klanten. Ook in de toekomst zullen samenwerking en verdere specialisatie centraal staan bij de ontwikkeling van het bedrijf.
De jury vindt dat NOMI met deze manier van innoveren en ontwikkelen de brancheprijs heeft verdiend. Daarmee is het bedrijf ook genomineerd voor de Nationale Business Succes Award, de grootste ondernemingsprijs van Nederland die in februari volgend jaar wordt uitgereikt.
Kijk voor meer informatie op www.nomi.nl.